شرکت طراحی سایت - نمای کلی - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

در رابطه با سئو و بهینه سازی وب سایت های فروشکاهی هم می توانید به راحتی با ما در ارتباط باشید و مشاوره نمائید . بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی دقیقا همان موضوعی است که مقوله سود آوری را برای ما محقق خواهد کرد .

در اولین گام از طراحی سایت باید بتوانید با توجه به موضوع وبسایت و نیازهای کارفرما، یک نمای کلی از سایت را طراحی کنید.

با توجه تعداد کاربران اینترنت در کشور و آمارهای موجود، این نوع خبری در صورتی که طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی ارائه دهند، می‌توانند مخاطب زیادی را به خود جذب نمایند.

با این که نمی‌توان قانون مشخصی برای چیدمان همه‌ی وب‌سایت ها تعیین کرد، اما این دو نوع چیدمان به صورت کلی بکارگرفته می‌شوند:

 وقتی که فونت وبسایت خود را انتخاب می‌کنید حتماً باید تایپوگرافی را در نظر داشته باشد فونت شما باید خوانا باشد و با سایت شما مانند رنگ بندی همخوانی داشته باشد بهتر است که دو فونت اصلی و فرعی برای سایتتان تعیین کنید تا باعث شود که مطالب برای مخاطبانتان تکراری و خشته کننده نشوند.

اما در یک سایت فروشگاهی دیگر نیازی به مکان خاصی وجود ندارد و نمیتوان گفت مکان این فروشگاه بهتر از فروشگاه دیگر است. هزینه یک سایت فروشگاهی در مقایسه با هزینه مکان فروشگاه سنتی واقعا ناچیز است . و این صرفه جویی در هزینه میتوان برای ارتقا و گسترش سایت فروشگاهی و کسب کار استفاده کرد.

بنابراین شما به عنوان اینجا کلیک کنید یک طراح سایت باید به خوبی با این موضوع آشنایی داشته باشید و نکات مربوط به آن را در طراحی خود پیاده کنید. طراحانی که از روند شکل‌گیری تجربه مطلع هستند، بهتر می‌توانند به دنبال ایجاد عوامل موثر در روند کار باشند.

نقش اصلی‌ای که طراحی وب ایفا می‌کند مربوط به شکل ظاهری یک وبسایت است که می‌تواند در تجربه کاربری بسیار موثر باشد

تصویر شاخص: در این قسمت می‌توانید یک تصویر برای پیشنمایش برگه خود انتخاب کنید. تصویر شاخص بیشتر در نوشته‌ها کاربرد دارد تا برگه‌ها.

کاربران: در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید

نشان لینک منبع دهنده وضعیت فعلی سایت شما و آنچه در آن می‌گذرد است.

با توجه به آن که در طراحی سایت‌های پویا از زبان‌های مختلف برنامه نویسی استفاده می‌شود امکانات بسیاری را مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم‌ها و ادامه مطلب جستجوهای پیشرفته و پیچیده در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

چیدمان رایج: در حال حاضر تعداد زیادی چیدمان وجود دارند اینجا کلیک کنید که مدت‌هاست مورد استفاده قرار گرفته‌اند و برای همه کسانی طراحی سایت انجام می‌دهند ثابت شده هستند این چیدمان‌های رایج برای کسانی که در طراحی سایت مبتدی هستند بسیار مناسب است و آن‌ها می‌توانند از آن‌ها برای شروع کار خود استفاده کنند.

فرزانه فانی فارغ التحصیل کارشناسی معماری و مشغول فعالیت طراحی گرافیک و افزایش سطح مهارت خود در این زمینه هستم. رشدآموز دوره پانزدهم رشدانا بودم و به نوشتن و تولید محتوا علاقه مندم و مدتی است به عنوان کارشناس محتوا در رشدانا فعالیت می‌کنم.

Report this wiki page